Sejak 25 Feb 2011

Monday, March 14, 2011

My Birthday

Eh eh eh...hari ni 14hb yer....?...hari ni birthday aku yg ke 38 (biarla x der rahsia),...lagi dua thn dah 4 series tu.

google pic

X der apa la yg istimewa nya hari ni maklumla dah berumur begini kan....bday sendiri pun klu kata nak beli kek utk celebret mesti beli kek yg jadi kesukaan anak2...betul x? Bukan nyer kek yg jadi favor kiter...tp selalunya apa yg kiter favor tu anak ngan bapak pun favor gak...so kira ok la kan.

Bdday thn ni aku x merajuk lagi ngan hubby...hehehehe (ni mcm buka pekung skit la...jgn marah eh ling...anyway en. ling pun x baca blog ni...ekekeke...)..2 thn berturut2 hubby lupa bdday aku (x mo la ceirta mcm mana dia bleh lupa..nnt aku terguris sendiri)...so thn ni sblm bdday aku menjelang..aku dah peringat kan dia..klu dia lupa  aku lari balik umah mak,....hahahahaha...(mcm budak la konon).

Yg bestnyer...FB aku thn ni penuh ngan post kwn2 yg berdoa utk aku......kira lbh banyak post kwn2 dari thn lps....(thn lps sambut bdday dlm pantang). Terima kasih la kawan2 kerana ingat..op coz dia org ingat pasal reminder bdday kat FB dia org kan...tp apa pun terima kasih kerana mendoakan yg terbaik buat aku (sebenarnya dia org pun x tau aku dah berblogging skang ni...biar je la...x mo heboh2 dulu pasal blog ni bnyk citer yg aku lom sedia nak bgtau suma org)


Thn ni aku x harap apa2 dr hubby pun...cukup sekadar dia mengingati aku dan cukup la kiranya kasih sayang dia masih kuat utk aku & anak2....lagipun thn ni hati kurang senang kerana kesihatan adik yg terganggu tu...cepat baik yer adik...nnt mama bg mkn kek bila adik dah sihat sepenuhnya

Rasa bahagia jugak kerana ibu yg melahirkan masih ada...ayah yang berbelanja utk aku dari kecik sampai la aku dpt keje masih ada....gembira kerana adik2 pun ingat bdday aku..especially yg lelaki tu yg selalu lupa walaupun bdday dia sendiri...mgkn thn depan Sofea plak pandai nak wish bdday kat mama dia...mudah2an by next year Sofea dah boleh bertutur dgn jelas

Selamat menyambut ulangtahun Zetty...moga Allah murahkan rezeki (dpt kerja yg berkat..moga dpt kerja baru sebelum bulan Jun nnt), sihat tubuh badan agar dpt menjaga keluarga dengan baik dan menjadikan aku seorang Muslim yg tidak lupa padaMU...Amin

google pic

3 comments:

TUKULSABIT said...

happy Besarday to uuuuuuu akak....luv uuuuuu sOoo much !!!

Nonie said...

Org lelaki mmg mcm tu kak...sajer2 wat lupa @ ambil mudah mende mcm tu ... samalah mcm hsbnd saya..lg 1 diorg ni x pndai nk tunjuk2 kasih sayng diorng..hehehe...tp ms bercinta mmg best..segalanya nak ambil peduli kan....biasalah tu mmg dh lumrah kehidupan..apapun Happy Belated Birthday kak...moga dipnjangkan umur & happy always di samping famili tersayang..:-)

Mama Q said...

tks Yana...hehehe..masa bercinta mmg indah...apa pun x kisah la asal dia tau tanggungjawab dia pada isteri & anak2

Newer Post Older Post Home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...