Sejak 25 Feb 2011

Friday, March 4, 2011

Mood Kerja

Beberapa hari yg lalu aku ada mentioned pasal x der mood nak kerja kan... (toleh kiri kanan...takut ada opis mate nmpk apa aku tulis...P&C ni)


Sebenarnya hati direnggut rasa bimbang & takut...kerjayaku di co' ini nmpknya x lama...aku diberi pilihan utk transfer ke kl..KL? KL?..x mo...allergic betul keje KL ni...klu x mo keje KL maka kat sini dah x der post aku..abih tu camner?

Bukan x mo ke KL tu tp memikirkan anak2 yg dah established kat Al Humairaa. Klu keje KL kul baper plak nak kuar dr umah utk hantar anak2? Kul baper plak boleh jemput mereka?...Takkan nak tukar taska ke KL..nak bg mereka experien dgn sesak KL tu?..Lg besar la jerit si adik dok dlm kete lama2. Alamat membesar kat jalan la anak2 mama ni.

Ini suma la yg buatkan aku x der mood nak keje ari tu...serabut otak memikirkan solutionnya....jlb terbaik adalah cari keje baru yg berdekatan dgn area Bangi/Kajang @ berdekatan dgn rumah..Nilai/Seremban. Kalau dapat.....:-( buat masa skang ni mcm belum ada tanda2 walaupun dah jenuh klik jobstreet.

Sedeh memikirkan klu x der keje...anak2 high maintenance waktu nak membesar ni. Bukan la high maintenance dari segi aku belikan brg2 dia org yg branded2 ....ala kadar jer..ikut kemampuan la jugak tp mmg aku pastikan yg terbaik utk dia org supaya dia or g selesa dgn hidup dan dpt benda2 berkualiti especially maknn...(op coz la kan...suma parents pun ckp begitu).

Serabut la pikir perkara ni....dijangkakan aku ada masa sampai bulan April jek....tp x tau la klu ada apa2 perubahan dgn management kan...klu perubahan +ve & x efek post aku ni,.syukur alhamdulillah.

Sian kat anak2 especially Sofea yg dah develop dgn baik dekat  Al Humairaa. Klu pindah taska...x ker aku kene lalui semula stage pertama anak2 di hantar ke tmpt baru...menangis, meraung, merajuk...adusss...penat dah. Lagi satu bagaimana pulak penerimaan taska baru dgn kekurangan Sofea? Nak carik taska yg sesuai itu lagi satu masaalah....x tau la nak cakap macam mana...mgkn tunggu je kot keputusan mgmt mgu depan..Tunggguuuuu!

0 comments:

Newer Post Older Post Home
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...